nuffnang

27 November 2009

MATLAMAT SEBENAR UNTUK GULING UMNO

salam aidiladha...
saya nampak ada pergolakan hebat berlaku dalam pakatan rakyat...
saya lebih nampak PAS....
bermula dari pimpinan, blogger dan ahli-ahli...
yang menjadi mangsa adalah ahli bawahan yg sumbangaan mereka adalah dalam bentuk undi....kenapa saya cakap mereka jadi manngsa?...kerana golongan ini yg paling rapat dgn rakyat marhaen....orang macam saya....mereka yg di atas pagar sering bertanya, apa jadi dgn PAS?...gaduh sana gaduh sini....kata mereka PAS juga kini menjadi seperti umno-golongan gila kuasa....

para blogger terutamanya blog2 perpengaruh seolah2 sudah telupa bahawa matlamat utama ketika ini adalah untuk menggulingkan UMNO-BN...
meraka bertubi-tubi menyerang pimpinan yg tidak sehaluan dgn mereka...
tiada kesudahan serangan seperti ini...
cukup dulu setakat ni bahawa mereka masih ahli PAS dan masih pimpinan PAS...
utamakan dulu matlamat asal untuk guling UMNO-BN...

Selepas matlamat ini berjaya dicapai, baru lah kita guling mereka yg ada niat lain...
saya yakin jika kita berterusan seperti sekarang, persepsi kita dikalangan masyarakat akan terus merudum...
kejayaan kita sudah hampir...
hanya 2 tahun lagi...

tolong laa....saya tak tau lagi macamana hendak terangkan kepada kaum lain berkenaan PAS....

seperti saranan TGNA selepas PRU12 tempohari, uruskan kemenangan sebaik mungkin...kerana cabaran sebenar adalah menjaga kemenangan...
situasi yg berlaku sekarang seolah2 tiada lansung orang yg boleh dipercayai dalam PAS....


pandangan blogger hampeh...

1 ulasan:

  1. pundek !

    lu tulis berdegar2, lu dapat upah besar bila pas menang.

    lu pikir nak menang mudah saja.

    tapi lu hampes tak hormat orang lain.

    lu pun penting perut juga.

    gua berjuang PAS kerana Allah.

    Yang betul batul yang salah salah.

    Lu pengampu........

    BalasPadam