nuffnang

27 Mei 2010

KEGILAAN BERKAITAN SUBSIDI

subsidi yg paling teruk dibayar oleh kerajaan acuan yahudi ialah,
**pegawai2 kerajaan diberi kenderaan...apa jadahnya kalau gaji dah berbelas ribu?...
-ada pulak elaun driver-kereta rakyat biasa dipandu sendiri..
-elaun keraian-aku buat open house kena kumpul duit sendiri..
-elaun minyak-kereta aku, aku isi sendiri minyak...
JUGA AKU TUJUKAN KEPADA MANA2 PEMIMPIN PEMBANGKANG YG DOK MAKAN ELAUN2 NI...


idris jala buleh sembang nak rentap subsidi rakyat...
hakikat yg umno-apco patut terima, diorang sendri memerintah hasil subsidi..
berapa sen je yg kerajaan cari...
yang aku maksudkan ialah petroleum...bukan semua negara dunia ada ini...

MALAYSIA AKAN LEBIH CEPAT BANKRUP JIKA UMNO-APCO MASIH PERINTAH...
DAN JIKA MANA2 PEMIMPIN PEMBANGKANG YG DOK KEJAR ELAUN2 NI...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan