nuffnang

05 April 2010

KISAH AKADEMI FANTASIA

aku heran....
dalam 3 mggu aku tertonton akademi fantasia, aku tengok macam banyak tak kena...
musim dulu pun banyak tak kena...
tapi musim ni nampak makin melampau...
maksud aku ialah (konon) pelajar wanita...
mesti nak pakai skirt...tinggi lak angkatnya tu...
padahal takde kaitan pun lagu tu dgn skirt...
aku rasa pakai seluar pun da ok...
dah macam pelakon fielm lucah aku tengok sorang-sorang...
pengkritik pun takde tegur pasal ni...

AKADEMI FANTASIA NAK CARI TALENT PELAKON FILEM LUCAH KER?...
ATAU NAK JADI MODAL MELANCAP BUDAK2 SEKOLAH?...

3 ulasan:

  1. mana tau macam pelakon filem lucah nihh...pernah tengok la tuuu....kalau tak suka / tak suka semua sekali, jangan pilih-pilih. Jangan jadi macam PAS, sendiri buat HALAL, orang lain buat HARAM...Haramjadah..

    BalasPadam
  2. mangkuk tanpa nama diatas
    Ni apa hal pulak kat kaitkan AF dengan PAS,Gua ingat lu ni memang ahli @ penyokong basi BN bengong,orng cerite pasal skirt pendekla bangang ahli pas mana ada pakai skirt bangang memang kau anak haram jadah

    BalasPadam
  3. tanpa nama 2010 April 6 00:51...
    yg dikisahkan tentang skirt pendek...
    nampaknya, anda memang tak kisah tentang generasi anda...
    atau memang anda generasi hebat inner shine?...
    kalau anda rasa tak betul apa yg saya cakap, anda memang orang islam yg bermasalah...
    sebab peminat AF pun majoriti umat islam...
    sebab tu tulisan ini saya paparkan

    BalasPadam