nuffnang

18 Jun 2010

SESI TERKEDU

banyak benda yg bermain di fikiran aku 2-3 hari ni...
tentang negara, tentang dunia, tentang islam dan umatnya...

tapi aku tak tau nak menulis tentang apa...
1) tentang felda dan duitnya yg hilang...
2) tentang tian chua...
3) tentang yahudi...
4) tentang sime darby...
5) tentang fiesta kelantan...
6) tentang sukan di malaysia...
7) tentang piala dunia dan rtm...
8) tentang mahathir...
9) tentang dap perak...
10)tentang melayu...

aku tak tau nak mula dari mana...
aku tak tau mana yg berkepentingan...
tapi aku tau pokok pangkalnya, semua ni bersebab dari umno-apco....
biarlaaa dulu....

2 ulasan:

  1. sejak akhir2 ni..aku lak dok tulis pasal mahadey...tak tau la..bengang tol ngn dia sejak dapat nampak dan tau dia punya perangai.. ahaha

    BalasPadam
  2. benda yg sebenarnya berlaku ialah,
    melayu nampak mahathir cerdik kerana mahathir telah menjadikan umat melayu itu bodoh...
    dia yg telah menjadikan otak melayu beku..

    BalasPadam